ان ال پی بیزنس کوچینگ چیست؟ ان ال پی بیزنس کوچینگ NLP Business Coaching به کاربرد تکنیکها و اصول برنامهریزی زبانی اعصاب که در فارسی به برنامهریزی عصبی-زبانی رایج شده است در زمینهی مربیگری کسبوکار اشاره دارد. برنامهریزی زبانی اعصاب NLP زمینه ای است که رابطه بین زبان… ادامه »ان ال پی بیزنس کوچینگ و پرورش شخصیت کاریزماتیک
بررسی اثربخشی برنامهریزی زبانی اعصاب (NLP) در بیزینس کوچینگ و افزایش کاریزمای سازمانی مدیران کاریزما یکی از ویژگیهای برجسته و حیاتی برای رهبران و مدیران موفق در دنیای کسبوکار است. این ویژگی، علاوه بر توانایی ایجاد انگیزه و هدایت تیمها، موجب جلب اعتماد و وفاداری از سوی اعضای… ادامه »کاریزمای سازمانی با برنامهریزی زبانی اعصاب
کاریزمای سازمانی با برنامهریزی زبانی اعصاب
سری فروشنده کاریزماتیک و مبحث مدیریت زمان در فروش با سوال انواع وظایف و مسئولیتهای فروشنده کاریزماتیک بر اساس نوع دیدگاهی که به طبقهبندی و شناسایی مراحل فروش میپردازد میتوان انواع وظایف را برای فروشنده تعریف کرد. تسلط بر خصوصیات محصول، مشتری و بازار، مشترییابی، تماس اولیه و… ادامه »مدیریت زمان در فروش با سوال – قسمت سیزدهم
مدیریت زمان در فروش با سوال – قسمت سیزدهم
هنر و دانش پرسیدن سوالات موثر در متد فروش با سوال برای آنکه بتوانیم به عنوان یک مشاور و فروشنده حرفهای از سوی مشتری پذیرفته شویم، هنر سوال پرسیدن در متد فروش با سوال، اهمیتی حیاتی در ایجاد روابط مستحکم با مشتری دارد. سوالاتی که از خود و… ادامه »متد فروش با سوال و طراحی سوالات فروش
متد فروش با سوال و طراحی سوالات فروش
سه دستورالعمل جهت موفقیت در فرآیند ارتباط اقناعی از دوران یونان باستان سه دستورالعمل جهت موفقیت در فرآیند ارتباط اقناعی ضروری اعلام شده است: نقل کردهاند که وکیل مدافع معروفی در یونان باستان همیشه در دادگاهها موفق به اقناع قضات شده و این سه مرحله را به عنوان… ادامه »فرآیند ارتباط اقناعی – قسمت یازدهم
فرآیند ارتباط اقناعی – قسمت یازدهم
ماهیت ارتباط اقناعی ارتباط به معنای وابستگی و پیوند است. پیش از اشاره به مفهوم ارتباط اقناعی ابتدا خاطرنشان میکنیم مقصود از ارتباط انسانی، ایجاد رابطه ذهنی، قلبی و سرشار از تفاهم میان افراد است. ارتباط، ابزار انتقال یا تبادل اطلاعات، عواطف و ایدهها به مخاطبین است. عوامل… ادامه »ارتباط اقناعی در فروش با سوال – قسمت دهم
ارتباط اقناعی در فروش با سوال – قسمت دهم
معرفی محصول به شیوه خطرپذیر در برابر خطرگریز برای معرفی محصول در روش فروش با سوال به عوامل ایجاد انگیزش در منابع روانشناسی از جمله لذت و درد، رجوع میکنیم. در برخی مکاتب کلاسیک، تلاشهای آدمی در زندگی بر اساس اصل لذت یعنی میل انسان به تجربه لذت… ادامه »معرفی محصول در روش فروش با سوال – قسمت نهم
معرفی محصول در روش فروش با سوال – قسمت نهم
ارتباط عواطف مشتری و تصمیمگیری در اصول روانشناسی فروش فردی علامه دهخدا واژه تصمیم را در فارسی به معنای اراده ، عزم و قصد آورده است. با توجه به معنای دیگر این واژه در لغتنامه دهخدا که خالص کردن و استوار کردن است از واژه تصمیم، اراده انجام… ادامه »اصول روانشناسی فروش – قسمت هشتم سری مقالات فروش فردی
اصول روانشناسی فروش – قسمت هشتم سری مقالات فروش فردی
فروش حرفهای و NLP در روانشناسی فروش روانشناسی فروش یکی از حوزههای حیاتی در موفقیت کسبوکارهاست. در دنیای پررقابت امروز، فروشنده حرفهای باید توانایی برقراری ارتباط مؤثر و درک عمیق نیازهای مشتریان را داشته باشد. با استفاده از تکنیکهای روانشناسی، فروشندگان میتوانند تجربه خرید را برای مشتریان بهبود… ادامه »کاربرد NLP در روانشناسی فروش – سری آموزشی قسمت هفتم
کاربرد NLP در روانشناسی فروش – سری آموزشی قسمت هفتم
خودپنداره مشتری در روانشناسی فروش خودپنداره چیست و چگونه در روانشناسی فروش اهمیت مییابد؟ خودپنداره به برداشت و شناخت فرد از خود اشاره دارد. این تصویر شامل مهارتها، ویژگیها و شایستگیهای اوست. برخی افراد به شدت نسبت به این تصویر حساس هستند و در صورتی که احساس کنند… ادامه »مبانی روانشناسی فروش از سری آموزش فروش با سوال – قسمت ششم
مبانی روانشناسی فروش از سری آموزش فروش با سوال – قسمت ششم
چرا به سبک فروش کاریزماتیک نیاز داریم؟ در دنیای فروش امروز، با پیشرفتهای فناوری، بسیاری از محصولات را میتوان بدون نیاز به حضور انسانی فروخت؛ اما هنوز فروشندگان نقشی حیاتی در سرنوشت سازمانها دارند، بهویژه وقتی صحبت از کالاهای پیچیدهتری مثل خانه، خودرو، بیمه یا خدمات تخصصی است.… ادامه »کاربرد سبک فروش کاریزماتیک – سری آموزشی قسمت پنجم