مبانی و مفاهیم روانشناسی فروش فردی فروش فردی بهعنوان یکی از مهمترین شاخههای حرفه فروش، تمرکز ویژهای بر تعامل مستقیم بین فروشنده و مشتری دارد. در این نوع فروش، هدف اصلی متقاعد کردن مشتری برای خرید یک محصول یا خدمت از طریق برقراری ارتباط موثر و ارائه ارزشهای… ادامه »سری مقالات آموزش فروش فردی و فروش با سوال: قسمت چهارم
چرا باید درمدیریت، رهبری کنیم و رهبر کاریزماتیک در فروش باشیم؟ دیر زمانی است که ثابت شده است مدیریت در معنای ابلاغ دستورات و کنترل پرسنل با حداقل بهرهوری برای سرمایهگذار همراه خواهد بود. امروزه در کنار تفویض وظایفی که میبایست دقیقا روش اجرای آنها مشخص شده باشد،… ادامه »رهبر کاریزماتیک در فروش چه ویژگیهایی دارد؟
رهبر کاریزماتیک در فروش چه ویژگیهایی دارد؟
آیا میدانید متعلق به کدام تیپ از انواع شخصیت کاریزماتیک هستید؟ افراد کاریزماتیک میتوانند در زمینهها و نقشهای مختلفی مؤثر باشند، از محیط خانوادگی گرفته تا جوامع تجاری و اقتصادی. انواع شخصیت کاریزماتیک بسیار متنوع و مؤثر در ارتقای سازمانها و جوامعند. از این رو افراد کاریزماتیک میتوانند… ادامه »انواع شخصیت کاریزماتیک کدام است؟
انواع شخصیت کاریزماتیک کدام است؟
ذهنیت فروشنده کاریزماتیک درباره مشترییابی دیدگاه، ژست و نگرش، چارچوب ذهنیت فروشنده کاریزماتیک را میسازد و شما را به یک «مشتری یاب» حرفهای تبدیل میکند، سبک فروش کاریزماتیک با گفتگو آغاز نمیگردد بلکه پیش از انجام هر کاری، با افکاری که با آن در باره فرآیند مشترییابی فکر… ادامه »ذهنیت فروشنده کاریزماتیک، قسمت سوم: زندگی بازی اعداد است
ذهنیت فروشنده کاریزماتیک، قسمت سوم: زندگی بازی اعداد است
تعهد به تبدیل شدن به یک مشترییاب کاریزماتیک ما تمایل داریم براساس اینکه چگونه خودمان را میبینیم و چگونه جایگاهمان را در جهان پیرامونمان تعریف میکنیم رفتار کنیم. برای موفقیت در کسب و کار، اهمیت دارد که خود را به لحاظ ذهنی به عنوان یک مشترییاب کاریزماتیک شناسایی… ادامه »مشترییاب کاریزماتیک : تمرینهای آمادهسازی قسمت دوم سری فروشنده کاریزماتیک
مشترییاب کاریزماتیک : تمرینهای آمادهسازی قسمت دوم سری فروشنده کاریزماتیک
جذابیت شخصیت کاریزماتیک کلید موفقیت در روابط عاطفی و حرفهای جذب شدن به دیگران، خواه در حوزه روابط حرفهای یا روابط عاطفی، یکی از پیچیدهترین و عمیقترین احساساتی است که انسان تجربه میکند. این پدیده به گونهای است که نمیتوان آن را به صورت آگاهانه کنترل یا انتخاب… ادامه »جذابیت شخصیت کاریزماتیک
جذابیت شخصیت کاریزماتیک
بررسی کاربرد برنامهریزی عصبی کلامی در کسبوکار برنامهریزی عصبی کلامی Neuro Linguistic Programming که به اختصار NLP نامیده میشود یک مدل علمی و کاربردی است که در حوزه علوم اعصاب Neuroscience و علوم شناختی Cognitive Science توسعه یافته است. این رویکرد تمرکز زیادی بر ارتباط میان سیستم عصبی،… ادامه »برنامهریزی عصبی کلامی چیست؟
برنامهریزی عصبی کلامی چیست؟
مقدمهای برای فروشنده کاریزماتیک پیشدرآمد سبک فروش با سوال پرسیدن در دنیای پر رقابت امروز، توانایی برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و هدایت آنان به سمت تصمیمگیری، یکی از مهارتهای کلیدی هر فروشنده موفقی است. اما آیا تا به حال به این فکر کردهاید که به جای متقاعد… ادامه »فروش با سوال پرسیدن – بخش اول از سری مقالات آموزشی
فروش با سوال پرسیدن – بخش اول از سری مقالات آموزشی
معرفی پژوهش رهبری کاریزماتیک و تأثیر آن بر نتایج سازمانی: نقش میانجیگری هویت گروه کاری کارکنان این پژوهش به بررسی تأثیر رهبری کاریزماتیک بر نتایج سازمانی میپردازد و نقش میانجیگری هویت گروه کاری کارکنان را مورد بررسی قرار میدهد. در این مطالعه، رهبری کاریزماتیک به عنوان یک سبک… ادامه »رهبری کاریزماتیک و تأثیر آن بر نتایج سازمانی: معرفی پژوهش
رهبری کاریزماتیک و تأثیر آن بر نتایج سازمانی: معرفی پژوهش
برنامهریزی عصبی کلامی چیست؟ پیش از آنکه به مزایای کوچینگ ان ال پی بیزنس بپردازیم میبایست یادآور شویم پیشگامان برنامهریزی زبانی اعصاب Neuro Linguistic Programming که در ایران به برنامهریزی عصبی کلامی NLP معروف است معمولا ان ال پی را با عنوان مطالعهی ساختار تجربه ذهنی توصیف میکنند.… ادامه »سبک کوچینگ ان ال پی بیزنس در چه زمینههایی بر بیزنس کوچینگ برتری و مزیت دارد؟