پرش به محتوا

مسترکاریز – مرجع تخصصی آموزش مهارت‌های کاریزماتیک

مسترکاریزما نخستین مرجع تخصصی پرورش شخصیت کاریزماتیک برای مدیران و رهبران سازمانی در محیط کسب‌وکار بومی ایران است. محتوای این وب‌سایت به پشتوانه‌ی جدیدترین پژوهش‌های معتبر بین‌المللی به ارائه‌ی استراتژی‌ها، تاکتیک‌ها و فنون رهبری کاریزماتیک در سطوح متنوع سازمانی می‌پردازد. گرچه مبنای محتوای ارائه شده در این سایت از اساس در چارچوب فرهنگ بومی و منحصربه فرد ایرانی تدوین شده است همچنان با منابع و ادبیات موضوع در ان ال پی بیزنس کوچینگ مطابقت داده شده و از سنت علمی پژوهش‌محوری پیروی می‌کند. به باور ما تنها آنچه در بوته‌ی آزمون‌های علمی قرار گرفته باشد قابل دفاع است؛ از این رو، بر رویکردهای روانشناختی و علوم شناختی اصرار داشته و از خرافات “فکر کن و پولدار شو!” دوری می‌جوییم.

کارگاه نیمه خصوصی ان ال پی بیزنس کوچینگ

کارگاه ان ال پی بیزنس کوچینگ در جلسات نیمه خصوصی 6 نفره برای مدیران ارشد و میانی به صورت جداگانه برگزار می‌گردد. در این کارگاه‌های مهارتی کاربردی با پرهیز از مباحث تئوری به کاربرد ان ال پی بیزنس در رهبری سازمانی پرداخته و تمرین‌های متنوعی به صورت گروهی انجام می‌گردد. هدف این کارگاه، افزایش کاریزمای فردی و بهره جستن از علوم شناختی و نوروبیولوژی در ارتقای مهارت‌های کوچینگ برای شرکت کنندگان است.

حاضرین در کارگاه ان ال پی بیزنس کوچینگ مسترکاریزما ضمن تسلط بر استراتژی‌ها و فنون مشخص، با نحوه اجرا و انتقال این تکنیک‌ها به پرسنل خود در آشنا شده و آن را تمرین می‌کنند. برخی از نکات مهمی که در این جلسات نیمه خصوصی مورد تحلیل قرار گرفته و برایشان راهکارارائه می‌گردد عبارتند از مدل تعالی 5 مرحله‌ای NLP Business، پرهیز از تعارضات حاصل از حذف، تعمیم و جابجایی و به کار گرفتن این فرایندهای ناخودآگاه ذهنی در جهت تحقق اهداف فردی و تیمی، ربط دادن آگاهانه عوامل شرطی‌ساز به موفقیت و انگیزش درونی شرکت کنندگان و آموختن روش اجرا و انتقال آن به نیروی انسانی تحت فرمانشان، پیش‌پیری از تعارضات حاصل از ابهامات کلامی و شفاف‌سازی اهداف و وظایف در زمان تفویض اختیار و بسیاری نکات کاربردی دیگر.

ان ال پی بیزنس کوچینگ مسترکاریزما

جلسات فردی ان ال پی بیزنس کوچینگ

پرورش شخصیت کاریزماتیک، زیربنای موفقیت در رهبری و مدیریت است. در جلسات کوچینگ فردی با استفاده از بوم کوچینگ کاریزما به شیوه‌ای منظم و طبقه‌بندی شده اجزای سازنده شخصیت کاریزماتیک بر مبنای مدل پنج عاملی شخصیت در رفتار متقاضیان توسعه یافته و ارتقا می‌یابند.

همچنین خدمات منتورینگ و یا مشاوره کسب و کار هم اکنون برای مدیران ارشد از سازمان‌های گوناگون صنایع خدماتی، دارویی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بازرگانی و صنعتی در حال ارائه است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر صفحه معرفی خدمات کوچینگ ان ال پی بیزنس را مطالعه و ویدیوی مقدمه جلسات را تماشا کنید.

استعلام آموزش و کارگاه‌های سازمانی

مسترکاریزما برگزار کننده دوره‌های مهارتی کاربردی متنوعی است که به شیوه کارگاهی در سطوح کارشناسان، مدیران میانی و مدیران ارشد برگزار می‌گردد. جهت آشنایی با انواع دوره‌ها و خدمات ان ال پی بیزنس کوچینگ و مشاوره شما دعوت می‌کنیم بروشور ما را دانلود کنید.

Contact Form Demo