پرش به محتوا

مسترکاریزما- مرجع تخصصی آموزش مهارت‌های کاریزماتیک

مسترکاریزما نخستین مرجع تخصصی پرورش شخصیت کاریزماتیک برای مدیران و رهبران سازمانی در محیط کسب‌وکار بومی ایران است. محتوای این وب‌سایت به پشتوانه‌ی جدیدترین پژوهش‌های معتبر بین‌المللی به ارائه‌ی استراتژی‌ها، تاکتیک‌ها و فنون رهبری کاریزماتیک در سطوح متنوع سازمانی می‌پردازد. گرچه مبنای محتوای ارائه شده در این سایت از اساس در چارچوب فرهنگ بومی و منحصربه فرد ایرانی تدوین شده است همچنان با منابع و ادبیات موضوع در ان ال پی بیزنس کوچینگ مطابقت داده شده و از سنت علمی پژوهش‌محوری پیروی می‌کند. به باور ما تنها آنچه در بوته‌ی آزمون‌های علمی قرار گرفته باشد قابل دفاع است؛ از این رو، بر رویکردهای روانشناختی و علوم شناختی اصرار داشته و از خرافات “فکر کن و پولدار شو!” دوری می‌جوییم.

کارگاه نیمه خصوصی ان ال پی بیزنس کوچینگ

کارگاه ان ال پی بیزنس کوچینگ در جلسات نیمه خصوصی 6 نفره برای مدیران ارشد و میانی به صورت جداگانه برگزار می‌گردد. در این کارگاه‌های مهارتی کاربردی با پرهیز از مباحث تئوری به کاربرد ان ال پی بیزنس در رهبری سازمانی پرداخته و تمرین‌های متنوعی به صورت گروهی انجام می‌گردد. هدف این کارگاه، افزایش کاریزمای فردی و بهره جستن از علوم شناختی و نوروساینس در ارتقای مهارت‌های ارتباطی پیشرفه در رهبری برای شرکت کنندگان است.

حاضرین در کارگاه ان ال پی بیزنس کوچینگ مسترکاریزما ضمن تسلط بر استراتژی‌ها و فنون مشخص، با نحوه اجرا و انتقال این تکنیک‌ها به پرسنل خود در آشنا شده و آن را تمرین می‌کنند. برخی از نکات مهمی که در این جلسات نیمه خصوصی مورد تحلیل قرار گرفته و برایشان راهکارارائه می‌گردد عبارتند از مدل تعالی 5 مرحله‌ای NLP Business، پرهیز از تعارضات حاصل از حذف، تعمیم و جابجایی و به کار گرفتن این فرایندهای ناخودآگاه ذهنی در جهت تحقق اهداف فردی و تیمی، ربط دادن آگاهانه عوامل شرطی‌ساز به موفقیت و انگیزش درونی شرکت کنندگان و آموختن روش اجرا و انتقال آن به نیروی انسانی تحت فرمانشان، پیش‌پیری از تعارضات حاصل از ابهامات کلامی و شفاف‌سازی اهداف و وظایف در زمان تفویض اختیار و بسیاری نکات کاربردی دیگر.

کارگاه ان ال پی بیزنس کوچینگ مسترکاریزما
ان ال پی بیزنس کوچینگ مسترکاریزما

جلسات فردی ان ال پی بیزنس کوچینگ

پرورش شخصیت کاریزماتیک، زیربنای موفقیت در رهبری و مدیریت است. در جلسات کوچینگ فردی با استفاده از بوم کوچینگ کاریزما به شیوه‌ای منظم و طبقه‌بندی شده، اجزای سازنده شخصیت کاریزماتیک بر مبنای مدل پنج عاملی شخصیت در رفتار متقاضیان توسعه یافته و ارتقا می‌یابند.

همچنین خدمات منتورینگ و یا مشاوره کسب و کار هم اکنون برای مدیران ارشد از سازمان‌های گوناگون صنایع خدماتی، دارویی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بازرگانی و صنعتی در حال ارائه است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر صفحه معرفی خدمات کوچینگ ان ال پی بیزنس را مطالعه و ویدیوی مقدمه جلسات را تماشا کنید.

استعلام آموزش و کارگاه‌های سازمانی

مسترکاریزما برگزار کننده دوره‌های مهارتی کاربردی متنوعی است که به شیوه کارگاهی در سطوح کارشناسان، مدیران میانی و مدیران ارشد برگزار می‌گردد. جهت آشنایی با انواع دوره‌ها و خدمات ان ال پی بیزنس کوچینگ و مشاوره شما دعوت می‌کنیم بروشور ما را دانلود کنید.

Contact Form Demo